Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

 Mit tegyek ha kérdésem van a rendelésemmel, termékkel kapcsolatban?

Kérjük e-mailben érdeklődjön!

Kollégáink a rendelések feldolgozásán túl csomagolnak, logisztikáznak, vevőket szolgálnak ki, így nem minden esetben tudunk telefont felvenni, az e-mailekre azonban 24-48 órán belül igyekszünk válaszolni.

 

Hogyan tudok vásárolni?

Rendelés elküldéséhez nincs szükség regisztrációra a webshopon. Amennyiben többször szeretne oldalunkon vásárolni, érdemes regisztrálnia, hiszen fiókjában megadhatja és szerkesztheti a számlázási és szállítási adatokat, valamint láthatja előző rendeléseit is.

Mennyibe kerül a szállítás?

Egységesen 1290 Ft. Választhat GLS házhoz szállítás és GLS csomagpontra történő szállítás között. Válassza ki, hogy melyik GLS ponton szeretné átvenni a csomagot! Az átvételi helyszínre történő kiszállításkor, emailben és sms-ben is tájékoztatja a futárszolgálat a csomag beérkezéséről! A csomagot 7 naptári napig tudja átvenni, ezt követően visszaküldik cégünkhöz. A csomag átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha nem a csomagon szereplő személy veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges a csomag átvételéhez.

Fizetési lehetőségek

A webáruházban utánvéttel és előre utalással és bankkártyával Barion rendszeren keresztül is tud fizetni. 70.000 Ft feletti rendeléseknél kizárólag előre utalással tudunk rendelést kiküldeni.

Amennyiben nem sikerül a Barionon keresztül történő bankkártyás fizetés, lehetőség  van fizetési módot váltani a rendelésen belül

Ha nem jó a méret, mit tegyek?

Ha a termék mérete nem megfelelő, akkor azt ki lehet cserélni (az átvételtől számított 14 naptári napon belül), bármilyen készleten lévő termékre. Természetesen csak sértetlen, eredeti gyári állapotú,  nem használt terméket áll módunkban visszacserélni. A csere költsége 1490 Ft! Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, jelezze e-mailban: a markascipo@webaruhazak.info címen. A termék visszaküldése a Fogyasztó saját költségére történik. Cégünk 14 naptári napon belül utalja vissza a termék árát az Ön által megadott bankszámlaszámra.

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

Emailben jelezze felénk a csere szándékát és, hogy mire szeretné cserélni a terméket, majd raktárkészlettől függően 1-8 munkanapon belül küldjük Önnek a csere terméket! Erről emailben tájékoztatjuk! Önnek annyi a dolga, hogy a visszaküldendő terméket az eredeti dobozával és a számla másolatával együtt becsomagolja, és átadja a futárnak, aki, mikor viszi a csereterméket, felhelyezi a cserematricát. A csere költsége 1490 Ft!

Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?

Küldje vissza hozzánk a terméket sértetlenül a számlán található Postázási címre, az eredeti dobozában, bármilyen csomagolóanyaggal beborítva úgy, hogy a termék dobozát ne érje ragasztószalag, kérjük ügyeljen rá, hogy a termék minden tartozéka a csomagban legyen és valamilyen formában (mail, telefon) jelezze, hogy szeretné visszakapni az árát.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A terméket az eredeti dobozában, bármilyen papírba becsomagolva postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheti nekünk. Amennyiben a termék hibás, úgy kérjük, előzetesen küldjön számunka fényképet a hibáról, mely esetben a visszaszállítás költségét cégünk állja (új és használatlan termék esetén!). A visszaküldés költségét Önnek kell állni.

Csere esetén a csere alapköltsége 14 naptári napon belül 1490.-Ft,

Az egy úttal történő cseréhez kérjük, küldjön fotót a cserélendő termékről, és amennyiben megállapítható, hogy a termék nem volt használva, úgy van lehetőség  cserére, melynek költsége a Fogyasztót/Vevőt terheli, értéke: bruttó 1490.-Ft.

Hibás teljesítés esetén, amennyiben raktáron van, a terméket az eredeti rendelésben szereplő termékre cseréljük ki, amennyiben nincs ugyanilyen termék, úgy választása szerint bármi másra kicseréljük vagy elállhat a vásárlástól.

Szavatosság

A szavatosságra vonatkozó adatokat a Szállítás/ Szavatosság menüpont alatt olvashatja

 

 

glami.hu A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.